Uslovi povrata

Kupac može izvršiti reklamaciju u roku 7 dana od dana preuzimanja pošiljke. 

 

Reklamaciju na proizvod kupac može napraviti ukoliko: 

  • Pošiljka koja je dostavljena kupcu je pogrešna, oštećena ili otvorena. Kupac je pošiljku obavezan otvoriti prije plaćanja, te u slučaju bilo kakvih fizičkih oštećenja istu vratiti odmah.
  • Proizvodu u pošiljci je naznačen rok upotrebe koji je istekao.
  • Pošiljka bude isporučena u dužem roku od navedenog roka prilikom kupovine.

 

Reklamaciju i povrat proizvoda je moguće izvršiti putem pošte ili lično u privatnoj apoteci IPHARM koja se nalazi u Odžaku na adresi Proleterska 18 u periodu od 9 do 17 sati.

 

Sve dodatne informacije u vezi reklamacije i povrata pošiljke ili eventualnih prigovora možete dobiti putem elektronske pošte na e-mail adresu  info@ipharm.ba